Výstava KPP 15.10.2022

18.10.2022

V minulém týdnu jsme se zase po roce podívali do Kadlcova mlýna, kde se už několik let koná říjnová klubová výstava. Úplně poprvé jsme na tomto místě stály s Mikšou v roce 2016, v té době já plna obav z toho, jak dopadneme. Teď, po 6 letech již s jejími potomky, neřešící výsledky, ale to, s kým si po půl roce můžu alespoň na chvilku popovídat. V PHP světě se neorientuji tolik, abych se dozvěděla každou špatnost, kterou někteří o jiných šíří...Možná i proto mám z těchto výstav takovou "dětskou" radost, těším se na ně víc jak na Vánoce a vždy se mi těžko odjíždí. Kéž by to bylo opravdu tak, jak si v hlavě sním - všichni všem přející, upřímně si fandící, bez zášti, potřeby pomluvit...Tak jako tak pro mě to byla zase čistá radost, ráda jsem viděla spoustu skvělých lidí a samozřejmě psů.

Z výstavy jsme si také přivezli skvělé výsledky: Arnese V1, CAC (tř.otevřená, 6 fen) a Amoux V2, r.CAC (tř.otevřená, 12 psů). Stát s našimi psy "na bedně" vedle psů, kteří jsou ze skvělých českých i zahraničních spojení, s titulem "nejlepší pyrenejský výraz" nebo např. v Argeles-Gazost získali titul BOB je pro mě jako prvochovatele něco naprosto neuvěřitelného...
Po několika měsících jsme se viděli i s Brunouškem (Anakin), který v otevřené třídě též získal výbornou.

Mimojiné jsem se rozhodla s Mučanem podstoupit uchovnění. Nahlodávalo mě to už asi rok, přece jen jsem s jeho exteriérem a především povahou velmi spokojená, ale pořád jsem si nebyla jistá, zda je to s jeho unikátní packou dobrý nápad. Avšak dotaz od (nejen) mnou velmi respektované chovatelky ohledně jeho uchovnění a možnosti přispět jím do jejího chovu mě utvrdil v tom, že to cenu má.

posudky budou doplněny k jednotlivým psům