Dlouhá doba neaktivity snad končí

01.09.2022

   Ani se mi nechce věřit, že je to více jak rok od posledního příspěvku. Především je to z důvodu přechodu na vysokou školu a tedy časové zaneprázděnosti. Věřím však, že v budoucnu si ráda vyhradím alespoň chvilku na úpravu tohoto webu.
   Ve zbytku příspěvku bych ráda představila několik publikováníhodných informací:

výstava KPP Kadlcův mlýn 16.10.2021
rozhodčí: Elena Vespa
třída: otevřená (10 psů)
Ackles Patou de Vieux Chateau - VD
Amoux Patou de Vieux Chateau - V2
Anakin Patou de Vieux Chateau - V3

třída (cca 10 fen)
Arnese: V

výstava KPP Letohrádek sv. Vojtěch 7.5.2022

rozhodčí: Norbert Gainche
třída: otevřená (9 psů)
Amoux - V2, r.CAC
Anakin - V3

třída: otevřená (10 fen)
Arnese - V3

Na této výstavě jsem s radostí vystavovala i tatínka "štěňat", vyběhali jsme si "Véčko" v třídě vítězů (6 psů).

   Mezitím jsem byla zavalena knihami, skripty a pocity viny, že nejsem každý den s mými chlupáči. Je mi líto, že pro studium musím obětovat právě čas strávený s nimi, i proto jsem jezdila celý prvák každý víkend domů, abych s nimi byla co nejvíce...